SGP-Barendrecht heeft de toekomst, maar niet zonder de jongeren!
Daarom is een SGP-jongerencommissie actief. Het is een gezamenlijke commissie van leden uit Ridderkerk en Barendrecht. Jaarlijks wordt er een politieke jongerenavond georganiseerd.

In de achterliggende jaren kwamen er namen langs als: Kees van der Staaij (SGP), Elbert Dijkgraaf (SGP), Wim van der Camp (CDA) en Wouter Koolmees (D66). Dit zijn dus niet zomaar namen! Voor thema’s als ‘Help, waar blijft mijn geld?!’ en ‘Integratie en identiteit: hot item of gebakken lucht?’ deinzen wij niet terug. Na een stevige discussie borrelen we altijd even na met alle aanwezigen. De avonden zijn dan ook heel interessant en gezellig!

In 2012 hebben we een excursie naar de 112 meldkamer in Rotterdam georganiseerd. Hier hebben we een indruk kunnen krijgen wat de Politie, Brandweer en Ambulance voor Barendrecht en omgeving betekent.

Houd jij van politiek? Ben jij gewoon altijd nieuwsgierig? Wil jij gezelligheid? Kom dan naar onze jaarlijkse politieke jongerenavond!

Lijkt het jou ook leuk om plaats te nemen in de commissie? Je bent van harte welkom! Geef je op bij één van de commissieleden.

De commissie
De commissie bestaat momenteel uit vijf leden: Ben Kok (voorzitter), Arjan van ’t Zelfde (tweede voorzitter), Corno Christianen (secretaris), Hans Beverloo (penningmeester) en Leendert Mijnders (algemeen lid).